Music - Others
Music Lyrics!!!!!


Music Lyrics!!!!!
Simple Plan
Hilary Duff
Aaron Carter
Carrie Underwood
Natasha Bedingfield
And MORE!!!

If anyone has any songs that they want me to add email me
at pinkangel1010@hotmail.com or WOWgirl1010@aol.com!!!



CARRIE UNDERWOOD!!!

Carrie Underwood
Independence Day

Well she seemed alright by dawn's early light
Though she looked a little worried and weak
She tried to pretend he wasn't drinkin' again
But daddy left the proof on her cheek
And I was only eight years old that summer
And I always seemed to be in the way
So I took myself down to the fair in town
On Independence Day

Well word gets around in a small, small town
They said he was a dangerous man
But mama was proud and she stood her ground
She knew she was on the losin end
Some folks whispered,some folks talked
But everybody looked the other way
And when time ran out there was no was about
On Independence Day

Let freedom ring
Let the white dove sing
Let the whole world know that today
is a day of reckoning
Let the weak be strong
Let the right be wrong
Roll the stone away
Let the guilty pay
On Independence Day

Well she lit up the sky the 4th of July
by the time that the fireman came
They just put out the flames and took down some names
And sent me to the county home
Now I ain't sayin it's right or it's wrong
But maybe it's the only way

Let freedom ring
Let the white dove sing
Let the whole world know that today
is a day of reckoning
let the weak be strong
Let the right be wrong
Roll the stone away
Let the guilty pay
On Independence Day

Carrie Underwood
Inside Your Heaven

I've been down
Now I'm blessed
I felt a revelation coming around
I guess its right, it's so amazing
Everytime I see you I'm alive
You're all I've got
You lift me up
The sun and the moonlight
All my dreams are in your eyes

I wanna be inside your heaven
Take me to the place you cry from
Where the storm blows your way
I wanna be earth that holds you
Every bit of air you're breathin' in
A soothin' wind
I wanna be inside your heaven

When we touch, when we love
The stars light up
The wrong becomes undone
Naturally, my soul surrenders
The sun and the moonlight
All my dreams are in your eyes

And I wanna be inside your heaven
Take me to the place you cry from
Where the storm blows your way
And I wanna be the earth that holds you
Every bit of air you're breathing in
A soothing wind
I wanna be inside your heaven

When minutes turn to days and years
When mountains fall, I'll still be here
Holdin you until the day I die
And I wanna be inside your heaven
Take me to the place you cry from
Where the storm blows your way

I wanna be inside your heaven
Take me to the place you cry from
Where the storm blows your way
I wanna be earth that holds you
Every bit of air you're breathin' in
A soothin' wind
I wanna be inside your heaven
Oh yes I do
I wanna be inside your heaven



CLICK FIVE!!!!

The Click Five
Just The Girl

She's cold and she's cruel
But she knows what she's doin'
She pushed me in the pool
At our last school reunion
She laughs at my dreams
But I dream about her laughter
Strange as it seems
She's the one I'm after

[Chorus:]
Cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for

She can't keep a secret
For more than an hour
She runs on 100 proof attitude power
And the more she ignores me
The more I adore her
What can I do?
I'd do anything for her

Cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for

And when she sees it's me
On her caller ID
She won't pick up the phone
She'd rather be alone
But I can't give up just yet
Cause every word she's ever said
Is still ringin' in my head
Still ringin' in my head

She's cold and she's cruel
But she knows what she's doin'
Knows just what to say
So my whole day is ruined

Cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more

Cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
Oh, I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for
Just the girl I'm lookin' for

I'm lookin' for
I'm lookin' for
I'm lookin' for
Just the girl I'm lookin' for

The Click Five
Angel To You (Devil To Me)

When I saw her she looked my way
And I knew that I was over my head
Ruby lips on a smile so sweet
With a rude attitude that could knock me dead

(suddenly)
I heard a voice when she called my name
(suddenly)
I knew my life was gonna change

Well she's hotter than hell
And she's cool as they come
And she's smart and she's wild
All rolled into one
Ya you say I'm the guy that you wish you could be
It's not easy to see
That she's an angel to you
But she's a devil to me

All my friends say you lucky guy
Everyone wants to stand in your place
And so I give it another try
I'm not sure how much more my poor heart can take

(suddenly)
I feel the blood pumpin' round my brain
(suddenly)
I grab my bat and I'm back in the game

Well she's hotter than hell
And she's cool as they come
And she's smart and she's wild
All rolled into one
Ya you say I'm the guy that you wish you could be
It's not easy to see
That she's an angel to you
But she's a devil to me

I don't know what to do
I don't know what to say
Cause noone knows that she puts me through anyway
I'm awake in disaster
I can't seem to get past her
I try and I try but I can't get away

That she's an angel to you
But she's a devil to me
That she's an angel to you
But she's a devil to me
It's not easy to see

Well she's hotter than hell
And she's cool as they come
And she's smart and she's wild
All rolled into one
Ya you say I'm the guy that you wish you could be
It's not easy to see

Well she's hotter than hell
And she's cool as they come
And she's smart and she's wild
All rolled into one
Ya you say I'm the guy that you wish you could be
It's not easy to see
That she's an angel to you
But she's a devil to me



ALL AMERICAN REJECTS!!!



The All American Rejects
My Paper Heart

Please just don't play with me
My paper heart will bleed
This wait for destiny won't do
Be with me please I beseech you
Simple things, that make you run a-way
Catch you if I can

Tears fall, down your face
The taste, is something new
Something that I know
Moving on is, easiest when I am around you.

So bottle up old love,
And throw it out to sea,
Watch it away as you cry
A year has past
The seasons go

Please just don't play with me
My paper heart will bleed
This wait for destiny won't do
Be with me please I beseech you
Simple things, that make you run a-way
Catch you if I can

Waiting, day to day it goes through
My lips, are sealed for her
My tongue is,
Tied to, a dream of being with you
To settle for less, is not what I prefer

So bottle up old love,
And throw it out to sea,
Watch it away as you cry
A year has past
The seasons go

Please just don't play with me
My paper heart will bleed
This wait for destiny won't do
Be with me please I beseech you
Simple things, that make you run a-way
Catch you if I can

Summer time, the nights are so long
The leaves fall down, and so do I into
the arms of a friend
Winter nights
My bedside is cold, for I am gone
And spring blossoms you to me
[x2]



The All American Rejects
Your Star

She screams when i'm away
She's been gone before.
I worried all the time, why worry anymore?
Now I go, away
Now I know, today

I picked out your star
Turned night to day
A simple whisper from your voice
And I fade away
You wish for love
You pushed me away
Your love for me was everything I need
The air I breathe

she, now she's all alone
Her eyes they drown in tears
Their love was meant to last
But she is blind with fear
Now I go, away
Now I know, today

Leave me be
Now I'm free
Love reflecting everything
You want space
I need you to help me see this through




The All American Rejects
Girl Of My Dreams

Beautiful you are
Yeah, you I choose
I look to the stars
For a girl like you
And what I lost I have found
And, yeah, we'll wait around
For the girl that is you
Yeah

Maybe a chance
I could have with her
We shared a glance
Atleast I thought we were
And what I have lost I have found
And, yeah, we'll wait around
For the girl that is you
Yeah

You make my heart skip, but how?
I'm scared
What do I do now

I wanna go out
I'm stuck here all alone
I gotta get out
I'm here all alone
And I'm thinking of you
You're on my mind
I try to talk to you
But you never give me the time of day

I dream of us
And wake up alone
We'll take the bus
But I'm still at home
And what I've done I'll do
And then it's just me and you
And then you leave in May

You leave me hard and lonely
You are my one and only

I wanna go out
I'm stuck here all alone
I gotta get out
I'm here all alone
And I'm thinking of you
You're on my mind
I try to talk to you
But you never give me the time of day

Do - do do do - do do do - do do do do do [x2]

You are
Such and beautiful thing
And all goods things must come to an end
You are
Such and beautiful thing
And all goods things must come to an end
It's the end - It's the end - It's the end for you
It's the end - It's the end - It's the end for you
It's the end - It's the end - It's the end for you
It's the end - It's the end

I wanna go out
I'm stuck here all alone
I gotta get out
I'm here all alone
And I'm thinking of you
You're on my mind
I try to talk to you
But you never never never never

I wanna go out
I'm stuck here all alone
I gotta get out
I'm here all alone
And I'm thinking of you
You're on my mind
I try to talk to you
But you never give me the time of day

Do - do do do - do do do - do do do do do [x9]



The All American Rejects
Her Name Rhymes With Mindy

Shes the one you see.
What more can I say?
Got the voice of an angel.
Perfect in every way.
From two till six,
we talked, we kissed.
The night was perfect bliss.
And I never felt like this.
Holding hands with her through the night.
I was scared, everythings all right.
I know I'm young.
She's smart. I'm dumb.
We leaned in for a kiss.
And I never felt like this.
This is for the girl who defines beauty.
With her long blonde hair,
I can't see why everytime I see her,
I go weak in the knees.
Her name is Lindy and she want me.
As I think in my room of the feelings I have spawned,
I remind myself in two months you were gone.
My time with you my dreams came true,
and with you I can't miss.
And I never felt like this.
This is for the girl who defines beauty.
With her long blonde hair,
I can't see why everytime that I see her,
I go weak in the knees.
Her name is Lindy and she wants me.
I wrote this song to get you out of my mind.
But since I did, I think about you all the time.
This is for the girl who defines beauty.
With her long blonde hair,
I cant see why everytime I see her,
I go weak in the knees.
Her name is Lindy and she wants me.
She wants me. And I want her.




HAYLIE DUFF!!!

Haylie Duff
A Whatever Life

Did I hear you say Whatever
Turn and walk away forever
Was it my mistake or did we just get too close?
Well till we meet again you had better learn to

Live for the sake of living
Love till your heart is breaking
Give your all and dont hold back, tell the truth and dont forget to Laugh till your body's aching
Cry till your hands are shaking
Wherever you go, whatever you do dont live a whatever life.

Betcha think its cool to never
Care about the things that matter
Was it just a dream or did we feel something real?
You'll be all alone until you finally start to

Live for the sake of living
Love till your heart is breaking
Give your all and dont hold back, tell the truth and dont forget to Laugh till your body's aching
Cry till your hands are shaking
Wherever you go, whatever you do dont live a whatever life.

(whatever, whatever...)

It's been a long time waiting till I'm moving on.
I'm ready to be strong and

Live for the sake of living
Love till your heart is breaking
Give your all and dont hold back, tell the truth and dont forget to Laugh till your body's aching
Cry till your hands are shaking
Wherever you go, whatever you do dont live a whatever life.

Live for the sake of living
Love till your heart is breaking
Laugh till your body's aching
Cry till your hands are shaking

(A whatever life...)

Live for the sake of living
Love till your heart is breaking
Laugh till your body's aching
Cry till your hands are shaking

Whatever you do don't live a whatever life

Haylie Duff
One In This World

I've been searching for
A heart that needs a heart like mine
I've been reaching for
A hand that understands
I've been waiting for
Someone that I can love
That loves me
Loves me for the one that I am

Someone to hold me when I'm lonley
Someone to keep the rain away
They say
They say

[Chorus]
There's one in this world for everyone
One heart
One soul to walk besides you
One in this life to share your love
One touch
To touch the heart inside you
Wanna reach for each night
Wanna trust with your life
That's what I believe
You're the one
The one in this world for me

I've been praying that
Someone like you would rescue me
I've been hoping that
I'll find my way to you
I've been dreaming that
Someday I'll finely find somebody
Somebody to make my dreams come ture

Somebody to hold me when I'm lonley
Someone to give my whole world to
They say
They say

[Chorus]

Somebody to hold me when I'm lonely
Someone to tell my secrets to
Someone who's living for me only
Someone to give my whole world to
They say (x4)

[Chorus]

You're the one
You're the one in this world for me
You're the one

Haylie Duff
The Siamese Cat Song

feat. Hilary Duff

We are Siamese if you please
We are Siamese if you don't please
We are from a residence of Siam
There is no finer cat than I am

Do you see that thing swimming round and round
Maybe we can reach on in and make it drown
If we sneaking up upon it carefully
There will be head for you and a tail for me

We are Siamese if you please
We are Siamese if you don't please
Now we're looking over our new domisile
If we like we stay for maybe quite a while

Meow.......here kitty, kitty, kitty, kitty

Do you hear what I hear a baby cry
Where we finding baby there's milk near by
And if we look in baby buggy there could be
Plenty of milk for you and also some for me

We are Siamese if you please
We are Siamese if you don't please
Now we're looking over our new domisile
If we like we stay for maybe quite a while

We are Siamese if you please
We are Siamese if you don't please
We are from a residence of Siam
There is no finer cat than I am

There is no finer cat than I am
There are no finer cats than we am


KELLY CLARKSON!!!


Kelly Clarkson
Breakaway

Grew up in a small town
And when the rain would fall down
I'd just stare out my window
Dreaming of what could be
And if I'd end up happy
I would pray (I would pray)

Trying hard to reach out
But when I tried to speak out
Felt like no one could hear me
Wanted to belong here
But something felt so wrong here
So I pray (I would pray)
I could breakaway

[Chorus:]
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes til' I touch the sky
I'll make a wish
Take a chance
Make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I love
I'll make a wish
Take a chance
Make a change
And breakaway

Wanna feel the warm breeze
Sleep under a palm tree
Feel the rush of the ocean
Get onboard a fast train
Travel on a jet plane, far away (I will)
And breakaway

[Chorus]

Buildings with a hundred floors
Swinging around revolving doors
Maybe I don't know where they'll take me but
Gotta keep moving on, moving on
Fly away, breakaway

I'll spread my wings
And I'll learn how to fly
Though it's not easy to tell you goodbye
I gotta take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget the place I come from
I gotta take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway, breakaway, breakaway



Kelly Clarkson
Behind These Hazel Eyes

Seems like just yesterday
You were a part of me
I used to stand so tall
I used to be so strong
Your arms around me tight
Everything, it felt so right
Unbreakable, like nothin' could go wrong
Now I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright
For once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together, but so broken up inside
'Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hangin' on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you it kills me now
No, I don't cry on the outside
Anymore...

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes



Kelly Clarkson
Since You've Been Gone

Here's the thing we started off friends
It was cool but it was all pretend
Yeah yeah
Since you've been gone

You dedicated you took the time
Wasn't long till I called you mine
Yeah Yeah
Since you've been gone

And all you'd ever hear me say
Is how I pictured me with you
That's all you'd ever hear me say

But since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
What I want
Since you've been gone

How can I put it? you put me on
I even fell for that stupid love song
Yeah yeah
Since you've been gone

How come I never hear you say
I just wanna be with you
I guess you never felt that way

But since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
I get what I want
Since you've been gone

You had your chance you blew it
Out of sight, out of mind
Shut your mouth I just can't take it
Again and again and again and again

Since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get
I get what I want
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get (I get)
You should know (you should know)
That I get
I get what I want
Since you've been gone
Since you've been gone
Since you've been gone


SIMPLE PLAN!!!

Simple Plan
Welcome To My Life

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life

Simple Plan
Don't Wanna Think About You

Can you leave me here alone now
I don't wanna hear you say
That you know me
That I should be
Always doin what you say

Cuz I'm tryin to get through today
And there's one thing I know

I don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna figure this out
I Don't wanna think about you
Or think about nothin
Don't wanna talk this one out
I won't let you bring me down
Cuz I know
I don't wanna think about you

Don't wanna think about you

When I wake up here tomorrow
Things will never be the same
Cuz I won't wait
Cuz you won't change
And you'll always be this way

Now I'm gonna get through today
And there's one thing I know

I don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna figure this out
I don't wanna think about you
Or think about nothin
Don't wanna talk this one out
This time I won't let you bring me down
Won't let you shut me out
This time I know
I don't wanna think about you

Run away
Run away
Running as fast as I can
Run away
Run away
I'll never come back again
Run away
Run away

Don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna figure this out
Don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna talk this one out

I don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna figure this out (figure this out)
I don't wanna think about you
Or think about nothin
Don't wanna talk this one out
This time I won't let you bring me down (bring me down)
Won't let you shut me out (shut me out)
This time I know
I don't wanna think about you

Run away
Run away
I don't wanna think about you
Run away
Run away
I don't wanna think about you
Run away
Run away
I don't wanna think about you


VANESSA CARLTON!!!!


Vanessa Carlton
A Thousand Miles

Making my way down town
Walking fast
Faces pass
And I'm home bound

Staring blankly ahead
Just making my way
Making a way
Through the crowd

And I need you
And I miss you
And now I wonder
If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you... tonight

It's always times like these
When I think of you
And I wonder
If you ever think of me

Cause everything's so wrong
And I don't belong
Living in
Your precious memory

Cause I need you
And I miss you
And now I wonder
If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by,oh
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you... tonight

And I, I don't wanna let you know
I, I drown in your memory
I, I don't wanna let this go
I, I've fallen...

Making my way down town
Walking fast
Faces pass
And I'm home bound

Staring blankly ahead
Making my way
Making a way
Through the crowd

And I still need you
And I still miss you
And now I wonder
If I could fall into the sky
Do you think time, would pass us by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you...

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you...
If I could just hold you... tonight




Vanessa Carlton
C'est La Vie

I've been taking what you've given
Now I'm thinkin' I've been livin'
Fantasy of your sweet smile

Sad as blue and blue as only
You can cast the color on me
Can you see my fire rain
Ohh... Ohh...
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely without him

Boy you swallow truth like honey
As you spew your lies upon me
Sweet and smooth as it goes down
Ohh... Ohh...
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely without him

Oh say you, say me
Say always and forev'
'Ver more I'll be
Your perfect little sugar bride
Oh if you could see,
The truth within our perfect harmony,
Your melody is bringing me down

Ohh... Ohh...
C'est La
C'est La Vie
C'est La Vie
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely
C'est La Vie
C'est La Vie here am I lonely without him
Without him

Boy you swallow truth like honey




Vanessa Carlton
Private Radio

Oh oh oh
Oh oh oh
Gotta get a little
Gotta get a little

All the world has gone to bed
And I am drowning in it's silence
But a solitude is in my head, from you, maybe

And if the silence was a song
Well, its rhythm grooves and it's a private radio
And on this night I did belong
In harmony

And you can't deny me
And you will oblige me
It's my melody

When the night comes
When no one knows
I can feel it
I've got my private radio

I'm finally out of my pillow
'Cause I'm lyin' here, but I am ready good to go
If I don't win I'll leave this town
Or not, I'll stay and chase the sun now

And you can't deny me
And you will oblige me
It's my melody

When the night comes
And no one knows
I can feel it
I've got my private radio

Catch me, not care
Call me later
Morning's risin'

All the world has gone to bed
And there's a sound inside my head
And in the dark inside my bed
And the melody inside my head

(When the night comes)
There's a part of me no one will never know
(And no one knows)
And midnight comes and I know I'm on my own
(I can feel it)
There's a part of me no one will ever see
(I've got my private radio)
There's a part of me no one will ever leave be
(My private radio)
My private radio
My private radio



Vanessa Carlton
Who's To Say

Stand up straight
Do your trick
Turn on the stars
Jupiter shines so bright
When you're around to tell us slow down,
We're too young you need to grow
The speed's the key
And they don't know who we are

And who's to say that we're not good enough?
And who's to say that this is not our love?

Mother don't tell me friends are the ones that I lose
'Cause they'd bleed before you
And sometimes family are the ones you'd choose
It's too late now
I hold on to this life I found

And who's to say we won't burn it out?
And who's to say we wont sink in doubt?
Who's to say that we wont fade today?
Who are they anyway? Anyway they don't know

And you say we're too young, but maybe you're too old to remember
And I try to pretend but I just feel it when we're together
And if you don't believe me, you never really knew us
You never really knew

You and I, packin' up my room, we feel alright
But we're not well consumed
We'll be drivin', 'cause they don't know who we are
Who's to say we won't stay together?
Who's to say we aren't getting stronger?
Who's to say I can't live without you?
Who are they anyway? Anyway they don't know

And you say we're too young, but maybe you're too old to remember
And I try to pretend, but I just feel it when we're together
Who is to say?
And who is to say?
And who are they anyway?

Stand up boy, I shine so bright when you're around









NATASHA BEDINGFIELD!!!!!


Natasha Bedingfield
Wild Horses

Hmmm woah yea...

I feel these 4 walls closing in
My face up against the glass
Im looking out... hmm
Is this my life im wondering
It happened so fast
How do I turn this thing around
Is this the bed I chose to make
Its greener pastures i'm thinking about hmm
Wide open spaces far away

All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared

[Chorus:]
wild horses I want to be like u
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like im longing too
Run with the wild horses, run with the wild horses!
Ohh yeaaa yea

I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore
If only that someone was me
Jumpin head first headlong without a thought
To act and damn the consequence
I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break freee ee yeah ohh

All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared
Hoohhh woah woah

[Chorus:]
wild horses I want to be like u
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like im longing too
I wanna run with the wild horses, run with the wild horses!
Ohh yeaaa yea

I wanna run too.
Hohhh woah oh woah oh

Breaklessly abandoning my self b4 u

I wanna open up my heart tell him how I feel

[Chorus:]
wild horses I want to be like u
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like im longing too
I wanna run with the wild horses, run with the wild horses! [X2]
Hooaah woah ohh woah
Yeeaaaah

I wanna run with the wild horses



Natasha Bedingfield
If You're Gonna Jump

I got a short attention span
Can't sit around couch potato land
I wanna do all kinds of stuff
Talking about it's not enough
I wanna go to the extreme
I wanna stretch my limousine
I wanna take it way off road
Go where I'm not supposed to go

Life is music, play it louder

If you're gonna jump, then jump far, fly like a sky diver
If you're gonna be a singer, then u better be a rockstar
If you're gonna be a driver, then u better drive a race car
Cause I'm looking for a guard dog, not buying a chihuahua

I like my food with chili in
I like to laugh til it turns in
I wanna stare fear in the face
I wanna take it all the way

Life is music play it louder

If you're gonna jump, then jump far, fly like a sky diver
If you're gonna be a singer, then u better be a rockstar
If you're gonna be a driver, then u better drive a race car
Cause I'm looking for a guard dog, not buying a chihuahua

If you're gonna jump, then jump far,
If you're gonna
If you're gonna hit the high notes, you gotta be a diva
If you're gonna play a guitar, you gotta play til you blister
Cause I'm looking for a guard dog not buying a chihuahua

No happy apples for my tea
It's hot or cold no in between

If your gonna jump
If your gonna jump
If your gonna jump

If you're gonna jump, then jump far, fly like a sky diver
If you're gonna be a singer, then u better be a rockstar
If you're gonna be a driver, then u better drive a race car
Cause I'm looking for a guard dog, not buying a chihuahua

If you're gonna jump, then jump far,
If your gonna
If your wanna hit the high notes, you gotta be a diva
If your gonna play a guitar, you gotta play til you blister
Cause I'm looking for a guard dog not buying a chihuahua


AARON CARTER!

Aaron Carter
I Want Candy

I know a girl who's tough but sweet
She's so fine, she can't be beat
She's got everything that I desire
Sets the summer sun on fire

I want candy
I want candy

Go to see her when the sun goes down
Ain't no finer girl in town
You're my girl, you walked up to order
So sweet, you make my mouth water

I want candy
I want candy

Candy on the beach, there's nothing better
But I like candy when it's wrapped in a sweater
Some day soon I'll make you mine
Then I'll have candy all the time

I want candy (x4)

Aaron Carter
Crazy Little Party Girl

Crazy little party girl
How I love her
Partying around the world - she wants to dance
Crazy little party girl
There's no other
Party Party
Always ready to dance
Time for a party - time to take a chance
Turn up the music
And we'll dance - dance - dance
Good days are coming - lonely days are gone
'Cuz I have a little
Who wants fun - fun - fun
Everyone - needs a little time
Everyone - a reason for a smile
Everyone - wants to love someone
Everyone - wants to have a little fun
Crazy little party girl
How I love her
Partying around the world - she wants to dance
Crazy little party girl
There's no other
Party party
Always ready to dance
Don't try to stop her - don't cha wanna know
What makes you happy
Baby please don't go
I got a feeling - that you'll be alright
It's a natural feeling
And it's high - high - high
Crazy little party girl
How I love her
Partying around the world - she wants to dance
Crazy little party girl
There's no other
Party party
Always ready to dance.



Aaron Carter
Girl You Shine

I see you every day
and I can't seem to think
of anything to say
Do you baby
How can that be
that it breaks my heart
when you're smilin at me
The moment that I laid my eyes on you
I knew you'd be the one to make my dreams come true

Girl you shine like reflections on the water
Girl you shine like the sun in the sky
Girl you shine like the moon does in the night-time
Girl you Shine like that stars in the sky

In you I see something I won't find ever again
Baby, you're always on my mind
If I could find a way to open up my heart
We'd be together, we'd not be apart
The moment that I laid my eyes on you
I knew you'd be the one to make my dreams come true

Girl you shine like reflections on the water
Girl you shine like the sun in the sky
Girl you shine like the moon does in the night-time
Girl you Shine like that stars in the sky

BRIDGE:

Girl I can't imagine being without you
And I know you're gonna make my dream come true
You know I never would leave you
I'll never deceive you
I'll give you every piece of my heart

Girl you shine(shine)Shine(shine)
Shine on me
Girl you shine(shine)Shine(shine)
Shine on me
Girl You shine(shine)Shine(shine)
Shine on me
Girl you shine(shine)Shine(shine)
Shine on me

Girl you shine like reflections on the water
Girl you shine like the sun in the sky
Girl you shine like the moon does in the night-time
Girl you Shine like that stars in the sky

You're all I need to survive
and girl you keep me alive
and girl you shine like the sun in the sky


ASHLEE SIMPSON!!!


Ashlee Simpson
L.O.V.E.

I'm talkin' bout love
All my girls stand in a circle and clap your hands this is for you
Ups and downs highs and lows no matter what you see me through
My boyfriend he don't answer on the telephone
I don't even know where the hell he goes
But all my girls we're in a circle and nobody's gonna break through

L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Oh did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Did you hear me say
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Im talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O

I'm talkin' bout love, say you'll be my girls for life
Girls for like
Oh hold off I need another one
I think you, you do too
Grab my bag, got my own money
Don't need any man in this room
My boyfriend he'll be calling me now anytime
I need all girls to keep him off my mind
So hold up we need another one
What we got is all good

L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,LO
Oh did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talking bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O

I'm talkin' bout love
I'm talkin' bout love
Love is an energy, love is a mystery
Love is meant to be true
Love is a part of me, love is the heart of me
Love is the best thing we do

L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Oh did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
Oh did you hear me say?
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O
I'm talkin' bout
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E
L,O,L,O,L,O


Ashlee Simpson
Autobiography

You think you know me
Word on the street is that you do
You want my history
What others tell you won't be true

I walked a thousand miles while everyone was asleep
Nobody's really seen my million subtleties

Got stains on my t-shirt and I'm the biggest flirt
Right now I'm solo, but that will be changing eventually, oh
Got bruises on my heart and sometimes I get dark
If you want my auto, want my autobiography
Baby, just ask me

I hear you talking
Well, it's my turn now
I'm talking back
Look in my eyes
So you can see just where I'm at

I walked a thousand miles to find one river of peace
I walked a million more to find out what this shit means

Got stains on my t-shirt and I'm the biggest flirt
Right now I'm solo, but that will be changing eventually, oh
Got bruises on my heart and sometimes I get dark
If you want my auto, want my autobiography
Baby, just ask me

I'm a bad ass girl in this messed up world
I'm the sexy girl in this crazy world
I'm a simple girl in a complex world
A nasty girl, you wanna get with me?
You wanna mess with me?

Got stains on my t-shirt and I'm the biggest flirt
Right now I'm solo, but that will be changing eventually, oh
I laugh more than I cry
You piss me off, good-bye
Got bruises on my heart and sometimes I get dark
If you want my auto, want my autobiography
Baby, just ask me


HILARY DUFF!!!!

Fly

Any moment, everything can change
Feel the wind on your shoulder
For a minute, all the world can wait
Let go of your yesterday

Can you hear calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing...and take control?

CHORUS
Fly, open up the part
Of you that wants to hide away
You can shine
Forget about the reasons why you can't in life
And start to try
Cause it's your time, time to fly

All your worries, leave them somewhere else
Find a dream you can follow
Reach for something, when there's nothing left
And the world's feeling hollow

Can you hear calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing...and take control?

REPEAT CHORUS

And when you're down and feel alone
Just wanna run away
Trust yourself and don't give up
You know you better than anyone else

Any moment, everything can change
Feel the wind on your shoulder
For a minute, all the world can wait
Let go of yesterday

REPEAT CHORUS

Fly, forget about the reasons why you can't in life
And start to try
Cause it's your time, time to fly

In a moment, everything can change




Hilary Duff-So Yesterday

(So yesterday)
(So yesterday)
(So yesterday)

You can change your life
(If you wanna)
You can change your clothes
(If you wanna)
If you change your mind
Well that's the way it goes

But I'm gonna keep your jeans
And your old black hat
('Cuz I wanna)
They look good on me
You're never gonna get them back
At least not today
Not today
Not today, 'cuz

If it's over let it go and
Come tomorrow it will seem
So yesterday
So yesterday
I'm just a bird
That's already flown away

Laugh it off
Let it go and
When you wake up it will seem
So yesterday
So yesterday
Haven't you heard that I'm gonna be okay

You can say you're bored
(If you wanna)
You can act real tough
(If you wanna)
You could say you're torn
But I've heard enough

Thank you
You've made my mind up for me
When you started to ignore me
Do you see a single tear
It isn't gonna happen here
At least not today
Not today
Not today, 'cuz

If it's over let it go and
Come tomorrow it will seem
So yesterday
So yesterday
I'm just a bird
That's already flown away

Laugh it off
Let it go and
When you wake up it will seem
So yesterday
So yesterday
Haven't you heard that I'm gonna be okay

If you're over me, I'm already over you
If it's all been done, What is left to do
How can you hang up,If the line is dead
If you walk out, I'm a step ahead
If you're movin' on, I'm already gone
If the light is off, Then it isn't on
At least not today
Not today
Not today, 'cuz

If it's over let it go and
Come tomorrow it will seem
So yesterday
So yesterday
I'm just a bird
That's already flown away
Laugh it off
Let it go and
When you wake up it will seem
So yesterday
Haven't you heard you're so (yesterday)

If it's over let it go and
Come tomorrow it will seem
So yesterday
So yesterday
I'm just a bird
That's already flown away
Laugh it off
Let it go and
When you wake up it will seem
So yesterday
So yesterday
Haven't you heard that I'm gonna be okay


Hilary Duff
I Am

I'm an angel, I'm a devil
I am sometimes in between
I'm as bad it can get
And good as it can be
Sometimes I'm a million colors
Sometimes I'm black and white
I am all extremes
Try figure me out you never can
There's so many things I am

I am special
I am beautiful
I am wonderful
I'm powerful
Unstoppable
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am

I'm someone filled with self-belief
I'm haunted by self-doubt
I've got all the answers
I've got nothing figured out
I like to be by myself
I hate to be alone
I'm up and I am down
But that's part of the thrill
Part of the plan
Part of all of the things I am

I am special
I am beautiful
I am wonderful
I'm powerful
Unstoppable
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am

I'm a million contradictions
Sometimes I make no sense
Sometimes I'm perfect
Sometimes I'm a mess
Sometimes I'm not sure who I am

I am special
I am beautiful
I am wonderful
And powerful
Unstoppable
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am

I am special
I am beautiful
I am wonderful
I'm powerful
Unstoppable
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am
Of all the things I am
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am
Of all the things I am




Create your own website!
Music Lyrics!!!!! (Music - Others)    -    Author : Carli - USA


8345 visitors since 2006-06-28
last update : 2011-08-08

Blog-City.info >> Music >> Blog #147
Student jobs, Summer jobs... all over USA

website author area
Password :
Forgot password? - unpublish