Music - Others
Music-Famous People - Page 3

Please tell ur friends about this. I worked on this thing for like 5 months. And I dont want people to just read my blog and then go make their own blog copying my idea's. So just please tell ur friends and if u do and I get over 300 visitors, I will have a big suprise for you!!! So tell your friends. Dont forget.
Ok......If u guys look on page 1 you will see photos of Joe Jonas and they say, "Short hair or.....Long Hair." I didnt put that up just for somthing to do or for decoration I put it up there because I thought you guys were gonna email me and tell me what u thought. I got 0 emails from u peeps. And I am gettin' mad. I worked hard on this website and to think u guys cant even email me. Wow. Creeeeeeeeeeeeeeeeeepy. LOL. Just Kidding


But seriously email me peeps. Plzzz
Breaking News- Taylor Lautner and Taylor Swift are no longer an idem.
Aparently she didn't like him as much as he liked her.
Justin Bieber's "Baby" is a hit. Everybody is listeing to it and yeah everybody likes it but people think he sounds like a girl
Justin Bieber and Sean Kingston- Eenie Meenie Lyrics

Eenie meenie miney mo
Catch a bad chick by her toe
If she holla (if, if, if she holla) let her go

Shes indecisive
She cant decide
She keeps on lookin
From left to right

Girl, cmon get closer
Look in my eyes
Searchin is so wrong
Im Mr. Right

You seem like the type
To love em and leave em
And disappear right after this song.
So give me the night
To show you, hold you
Dont leave me out here dancin alone

You cant make up your mind, mind, mind, mind, mind
Please dont waste my time, time, time, time, time
Im not tryin to rewind, wind, wind, wind, wind
I wish our hearts could come together as one

Cause shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova

(Justin)
Let me show you what your missin
Paradise
With me youre winning girl
You dont have to roll the dice
Tell me what youre really here for (here for)
Them other guys?
I can see right through ya

You seem like the type
To love em and leave em
And disappear right after the song.
So give me the night
To show you, hold you
Dont leave me out here dancin alone

Cant make up your mind
Please dont waste my time
Not tryin to rewind
I wish our hearts could come together as one

Cause shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova

(Sean)
Eenie meenie miney moe
Catch a bad chick by her toe
If she holla (if, if, if she holla) let her go
Eenie meenie miney moe
Catch a bad chick by her toe
If she holla (if, if, if she holla) let her go

Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova

Cant make up your mind
Please dont waste my time
Not tryin to rewind
I wish our hearts could come together as one
(repeat)
Justin Bieber- Baby Lyrics

Ohh wooaah (3x)
You know you love me,I know you care
Just shout whenever, And I'll be there
You want my love, You want my heart
And we will never ever ever be apart

Are we an item? Girl quit playing
Were just friends, What are you saying
Said theres another, Look right in my eyes

My first love broke my heart for the first time,
And I was like
Baby, baby, baby ohhh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine mine

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine,mine (oh oh)

For you, I would have done whatever
And I just can't believe, we ain't together
And I wanna play it cool, But I'm losin' you
I'll buy you anything, I'll buy you any ring
And im in pieces, Baby fix me
And just shake me til' you wake me from this bad dream

Im going down, down, down, dooown
And I just cant believe my first love would be around.

And I'm like
Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine, mine

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohhh
I thought youd always be mine, mine

Luda
When I was 13, I had my first love,
There was nobody that compared to my baby,
And nobody came between us or could ever come above
She had me goin' crazy,
Oh I was starstruck,
She woke me up daily,
Don't need no Starbucks.
She made my heart pound,
And skip a beat when I see her in the street and,
At school on the playground,
But I really wanna see her on the weekend,
She know she got me gazin',
Cuz she was so amazin',
And now my heart is breakin',
But I just keep on sayin'...

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine, mine

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine, mine

(I'm gone)
Yeah, yeah, yeah (6x)
(Now Im all gone, now im all gone, now im all gone)
Gone, gone, gone,(gone)
I'm gone.
Cool Pic of Justin Bieber below


As you can see,
Twilight is a very popular movie.
Twilight I'm sure everybody has seen.
New Moon I'm also pretty sure every saw.
But Eclipse is a different story. It just came out a little while ago and most people saw it because usually most people go to the midnight showing of it. But if you didn't see it I'm going to tell you what its mostly about. So if you really wanna see it, I dont wanna ruin it for you. So your better off leaving this blog is you dont wanna know.
Jacob (taylor lautner) kisses bella and Edward gets mad. So he tried his best to keep Bella away from Jacob. Soon Bella and Edward fall "in love" and they decide to get married. Jacob find out and he gets really mad. The only way Bella can keep Jacob in her life is if he kisses her again. and she knew he would because the first time she want him too again so she told him never to kiss her again unless he asks. We all know Jacob is also in love with Bella so of course they kiss. He stays in her life but he still isnt sure if the married thing is right for Bella. He thinks that Edward is dangerous. But he isnt because he is a vampire so he can protect her from anything basicly. Except werewolf's because they are scared of them. Well thats pretty much it people. Plzzzzz COMMENT
Top 7
Justin Bieber- Never Let You Go
Selena Gomez- Round and Round
Justin Bieber-Somebody to Love
Iyaz- Solo
Justin Bieber&Jayden Smith- Never say never
Jason Derulo- Ridin' Solo
Jason Derulo- In my head

Sorry haven't updated for a while.. But I'm back now lol. So what's up peeps I hope u commented on the guess page. And remember if u want me to put anything up just tell me. I'm watching tv right now. I'm not too tired considering it's 11:10 pm here. It's Friday ima stay up to one!!! If I can stay up. Wow my fingers hurt cuz I'm in by iPod and this is a lot to type. Oh yeah!! I got a iPod. The new one 16 gb. Anybody else get one and if u did send me like an aim user it fb we can chat.. Well ima go now..


PEACE
Okay,
So I am doing this school project thing. I have partners but they do NOTHING. I do everything for them...
which sucks....but what can i do they are both stupid... so yeah i really need some help since i am basicly doing this project on my own..
so if ANYBODY has any info on zebras, copperhead snakes, marbled salamanders, clownfish, or killdeer birds please send it to me in you coments
Thanks!!
For those of you who actually come back here every week for my posts, I hope u received my gift. We hit 300 baby!!! Now we are shooting for 600. When we get there I will let ya know and then get ready for soe more gifts :)
We are at 453!! come on people we only need 147 more viewers!!! U want the gifts you better tell ur friends.. and if u comment i will send u other prizes.
Justin Bieber: Sombody 2 Love <3

Ohh! Ohh!

For you Iíd write a symphony
Iíd tell the violin
Itís time to sink or swim
Watch him play for ya

For you I'd be (Whoah)
Runnin a thousand miles
Just get you where you are
Step to the beat of my heart.

I donít need a whole lot
But for you I admit I
Rather give you the world
Or we can share mine

I know that I wonít be the first one
Given you all this attention
But baby listen

I just need somebody to love
I-I donít need too much

Just need somebody to love.
(Somebody to love)
I donít need nothing else
I promise girl, I swear.
I just need somebody to love.

I need somebody I-I need somebody
I need somebody I-I need somebody.

Everyday I bring the sun around
I sweep away the clouds.
Smile for me (Smile for me)
I would take
Every second, every single time
Spend it like my last dime.
Step to the beat of my heart.

I donít need a whole lot
But for you I admit I
Rather give you the world
Or we can share mine

I know I wonít be the first one
Given you all this attention
But baby listen

I just need somebody to love (Ohh, no no no no)
I-I donít need too much
Just need somebody to love.
(Somebody to love)

I donít need nothing else
I promise girl, I swear.
I just need somebody to love.

I need somebody I-I need somebody

I need somebody I-I need somebody.
(Somebody to love)
I need somebody I-I need somebody
I need somebody I-I need somebody.


And you can have it all
Anything you want I can bring
Give you the finer things, yeah
But what I really want

I canít find ícause, money canít find me.
Somebody to love. (Ohh Whoa)

Find me somebody to love (Ohh)

I need somebody to love (Yeah)
I-I donít need too much
Just somebody to love.
Somebody to love.I donít need

nothing else,I promise girl I swear,I just need somebody to love.

I need somebody, I-I need somebody
I need somebody, I-I need somebody

(Somebody to love)
I need somebody, I-I need somebody
I need somebody (I swear I just need somebody to love)

I-I need somebody.
Oh oh oh oh oh...

Is she out there
Is she out there

I just need somebody to love.
Wow u guys r awesome!! We r over 800 peeps!! Contests. And for those of u who commented, I hope u got ur prize!!
Anyways it's a school day :(. I have to get Bedy bye sooon
Hey there people!! I know I havent been updating this thing lately .... but hey!! I'm busyyyy jeez ppl get off my chiz haha JK JK. Anyways I got a lot of emails and I replied to all of them!! I also sent out gifts to send me emails and gave me ideas. But I cant do all the ideas.. sorry guys just about 10-15. But I'll site your name!!! Laterrrrr Peoplle!!!!!!
I'm just gonna block out the names so u guys wont be creepin
to: a******m****@yahoo.com
from: h*****d********@hotmail.com
OMG I saw ur website and it is amazingggggg. I just saw the page where u asked us to email you...so..im emailing u!! okay when i send an IM and you didnt reply yet- even though I know ur busy to its cool..it coool...anyways u should post more about CODY SIMPSON <3 you have like nothing with him sooo yeah I <3<3<3<3 him!! please post some pics and information. ur the most popular person ik soooo u should find out the first!! email me back whenever u can.!! laterrr, H*****

That was about the 38th email but I just click on them randomly and this was like the 2nd one haha so i emailed u back and I will try to get more cody simpson on my website--haha k bye :)



| Page 1 | Page 2 | Page 3 |
Create your own website!
Music-Famous People - Page 3 (Music - Others)    -    Author : A&A - USA


5010 visitors since 2009-12-13
last update : 2011-12-17

Blog-City.info >> Music >> Blog #13463
Student jobs, Summer jobs... all over USA

website author area
Password :
Forgot password? - unpublish